خود باوری
خود باوری


حدود دو نیم سال است که با برنامه های مختلف(تشکیل جلسات، نشست های مختلف، صف نماز و ...) بر همگرایی برای تولید هم افزایی جهت توسعه روستای طنجور در حوزه های مختلف(اقتصادی، فرهنگی، عمرانی و اجتماعی) بین نهادهای مختلف روستا، مانند: شورای اسلامی،دهیاری، بسیج برادران و خواهران، بهداشت، هیئت مذهبی و هیئت امناء مسجد و حسینیه، صحبت و گفتگو شده است. برای رسیدن به اهداف، کارگروهی تشکیل گردید به نام "کارگروه توسعه پایدار روستای طنجور" چند جلسه اعضای گروه تشکیل دادند و تصمیماتی نیز طبق برنامه گرفته شد.با عدم حضور اعضاء جلسات کارگروه آب کشید و از بین رفت. شاید به همین خاطر عده ای از دوستان که کم لطفی نمودند و باعث محو شده آن حرکت خداپسندانه شدند، به ما بگویند آزموده را آزمودن خطاست. وقتی شخص به سرانجام کاری ایمان و چشم انداز روشنی داشت. نه به یک بار بلکه به جند بار شکست خوردن می ارزد.

آیا زمان آن نرسیده است نگاهی با بصیرت به زندگی خود بیاندازیم. راه رفته را بازبین و مورد کندو و کاو قرار دهیم. آیا درست در خط واقعی چگونه زیستن حرکت می کنیم یا گرفتار حاشیه های زندگی شده ایم و از اصل زندگی غافل شده ایم. ما غیر از آنکه به خانواده خود تعلق داریم به جامعه و روستای خود نیز تعلق خاطر داریم. هر صبح تا شب نفسمان با هوای روستا تغذیه می نماید و قدم هایمان بر روی کوچه های روستا مهر محکی است که وابستگی یمان را به روستا ثابت می نماید. هیچ کس بهتر از اهالی روستا نمی تواند مشکلات روستا را حل نمایند. این حرف روستاست که نوای آن هر روز به گوش ما می رسد"کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من" این جس خوب را اگر با تار و پود جسم مان داشته باشیم، بالندگی روستا را می توان در چشم انداز آینده آن بخوبی دید. سر زندگی روستا را زمای می توان لمس کرد که اهالی آن مهر ورزی، شادابی، خوشرویی و تغافل را در چهره های پیر و جوان و نوجوان روستا مشاهده کرد.

اهل نظر و دلسوزان جلودار و تمام آنهایی که به روستای خود عشق می ورزند، در کنج خلوت ذهن و فکرشان، ذره ای به مجموعه روستا بیاندیشند،راه حل ها را که در امر توسعه روستا  می تواند کارزار باشد،از گوشه فکرشان به خاطر غفلت از فراموشی در برگی سفید یاد داشت نمایند، و روزی را برای برزسی هم اندیشی تعیین و تمام فرضیه ها و نظریه ها را بررسی تا با نتایج خوبی برسند، نتایج را عملیاتی و کاربردی نمایند، ثابت نموده ایم که به روستای خود علاقه و عشق وافری داریم.

از تمام دوستان استدعا دارم نظر خود را در قسمت نظرات این وبلاگ به گوش ما برسانند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : عبدالرضا جودکی
تاریخ : دو شنبه 9 بهمن 1402
زمان : 10:57


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.